Operation mörda julen fortgår..

Tänkte om man skulle ta och kidnappa ett par lucior och några pepperkakstomtar..
Jag borde ha gjort det redan igår, med tanke på att jag hade mat för flera kompanier..
En riktig kidnappsfrukost så att säga.
Men jag misslyckades med det, får väl ta och låsa in tomten eller nåt.
Och inte fick jag på vinterdäcken heller.
Duktig idiot.
Blev ITVINGAD lussedjur i Kvicksund.
Ska nog köpa upp all världens saffran och skicka till barnen i Afrika.
Jag slipper lussedjuren, samtidigt som barnen i Afrika kan sälja saffran.
Två flugor i en smäll.
Några problem lösta.
Nu ska jag gå och fortsätta hata Francesca och älska Amandavardet ♥ !

Skulle förresten behöva gå och lägga barnen.

Eller vafan, jag har inga barn.
Jag går och lägger ägg och hatar julen istället.
Hejdå.



Söndagshäng, here i come..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hurra!!

2009-12-13 @ 19:26:24
Postat av: Tummens mamma

Du har bara ett trauma för att vi råkade försova oss

till ditt luciaframträdande på dagis!Du är grinchen

i rakt nedstigande led!

En caiprihina i Brasilien hade varit bättre!

2009-12-13 @ 20:53:24
Postat av: Kajsa

Men är inte det där Mattes gamla säl?

2009-12-15 @ 15:41:11
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: Emil

Kajsa, hahaha! Jag hoppas inte det :)

2009-12-15 @ 16:05:57
URL: http://tamefan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finmpen!! <3

2009-12-16 @ 01:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0