Om det hade varit.. (h)jul..

Julbord idag, då hade jag förmodligen vält det..
Undrar om julbord rullar bra?
Eller om man kan utföra gymnastik bra över det, alltså (h)jula på det.
Undrar när Blåa månen ska ha hjulbord. Jag ska nog pröva dom två övre alternativen då..
Blir jag då utkastad, ja då hatar jag julen än mer än vad jag gör just nu..
Nu hänger det på Mooooo Bllloooonn..
Grinchens to be, or not to be..

Idag ska det drickas öl, inte julöl, men öl..
Öl är gott på fredagar, godare än på lördagar faktiskt.
Men min mage börjar ogilla öl, därför fick den idag en gåva från Apoteket, Novalucol kallas det.
Den gör att min mage snart börjar gilla öl igen..
Men inte hjulöl..

En jävla massa (h)jul här nu..
Helvete, måste ju sätta på snöhjul på bilen oxå..
Orka med julen asså!!
Om jag skulle ta och hjula in i duschen kanske..




Ohh ja, jag vet.. Jag är störd, men det är ju det ni älskar med mig..

Inte mamma kanske, men ni andra.

Hej då!

 

PS. CC79 (http://mywaycc79.blogspot.com/) DÖD ÅT FREDAGSMYSET! DS.


Kommentarer
Postat av: Cc79

Sluuuta nu, du ÄLSKAR fredagsmyyyys, lördagsmyyyys, mushimush... Men du har lite svårt att erkänna det bara. Du myser i smyg. I know it.



Ok, back to reality: Jaa, "tamefan" - DÖD åt äckelmys. Nu HÄNGER vi!

2009-12-04 @ 22:36:09
URL: http://mywaycc79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0