Lördagsnatt..

Den här natten är inte vad den brukar vara, inte i mitt ordinare liv iaf.
Minns helt allvarligt inte sist jag var nykter en lördag.
Men nu har den sina skäl ska tillägas..
Jag åker nämligen till Vemdalen om ca 1 timma..
Va gör man inte för att få ut så många åkdagar som möjligt.
Skönt blire iaf..!

Så hur har jag sysselsatt mig en sån här lördag då?
Jo, det ska jag tala om för er.
Lördagshängt med väldigt trevligt sällskap, vidare hem för att städa (!)
Och packa.
Men allvarligt, jag har städat, diskat och gjort andra hushållssysslor..
En lördagsnatt !!!
Vem trodde det?
Inte du iaf !

Ska försöka hålla bloggen uppdaterad så gott det går under fjällvistelsen.
Om jag överlever dvs, för gänget som åker är nämligen ett gäng galningar.
Inkl mig, det behöver jag inte tilläga kanske..

Wish me luck !



Kommentarer
Postat av: Kakan

Lycka till ;)

2009-12-28 @ 08:31:28
URL: http://kakan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0