Konstig fråga..

Jag fick en konstig fråga, av en klok tjej ska tillägas..
Men när jag tänker efter är frågan väldigt konstig vill jag tycka..
Frågan löd alltså,
är du en blondin eller brunettkille?
Alltså vilken av blondiner eller brunetter jag föredrar. (för er som är helt bakom flötet och inte förstod frågan!)
Men jag måste nog vara helt bakom flötet själv.
För jag förstår själv inte frågan egentligen.
Visst utseendemässigt, ljust kontra mörkt.
Är det det man är ute efter, vad attraherar mest, ljust eller mörkt?!
Eller handlar det om nåt annat?
Skiljer blondiner sig från brunetter & vice versa?
Hur är det då med rödhåriga?
Just nu känner iaf jag mig som en blondin, ungefär lika dum! (som fördomarna lyder)
Nej om jag skulle ta och färga..

                                                      Blondin?

Kommentarer
Postat av: Lalala

I sammanhanget var det ju ingen konstig fråga egentligen. Och jag påstår inte på något vis att hårfärgen skulle ha med personligheten att göra. Själv dras jag mer åt brunhåriga killar, om jag nu spanar ;)

2009-12-16 @ 11:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0