Julkravaller..

Som ni alla kanske vet så H A T A R jag julen.
Saken blir inte bättre av att jag nu ska ta och bege mig ner på stan.
För att hitta julklappar, såklart i sista sekund!
Har precis duschat, klädvalet blir nog brottardräkt.
Tror det kan passa för dagen, för det är nog precis det man får göra idag, brottas..
Ett annat alternativ som kan lindra brottningen, det är om jag smörjer in mig med surströmming och annat illaluktande materia.. Kladdar in jackan i avföring och är beväpnad med gevär..
Alla sätt är väl bra, utom dom dåliga?
Ett annat sätt att underlätta klappköpet, är att efter varje inhandlad julklapp att belöna sig.
Belöna sig med en öl, detta kan nog fungera.
Tur man inte har så många klappar att inhandla..
Undrar hur Jesus skulle ha gjort?
För det är ändå hans "fel" att vi är där vi är idag...


Redo att möta julkaoset ?




S U C K !




Kommentarer
Postat av: Charlotte

Aa, jävlar!

Du skulle se när jag försökte shoppa idag, gaaah, man får ju damp på en gång.

Förstår inte hur folk orkar :/

Som tur va har vi bestämt hemma hos oss att det inte blir nå julklappar till dom vuxna :) så jag slapp handla sånt iaf.

Mitt försök idag va mer att jag ville shoppa till mig själv för jag fått lön ;)



Go jul påre!

2009-12-23 @ 21:18:11
URL: http://kakan.se
Postat av: Helene

Det är inte bara Jesus fel enligt det här citatet..



"Julen firar man för att Jesus och Kalle Anka föddes. De två är ganska lika när man tänker efter. Ingen finns på riktigt och ingen har heller setts i ett par beiga chinos." ..så glöm inte att bittra på Kalle Anka också ;)

2009-12-23 @ 21:29:34
URL: http://bepositive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0