Juldagen..

Är som vi alla vet en hemvändardag.
Alla ska ut, likaså jag. Skräll, jovisst säger ni!
Men egentligen tycker jag mest att idag är en jobbig dag att gå ut.
FÖR mycket folk, samt att man måste ställa sig i kö.
Idag är man inte odödlig.
Sånt gillar vi inte..

Alla andra juldagar har jag befunnit mig i Eskilstuna, för egentligen är det förmodligen där min såkallade hemvändardag ska vara.
Jag har växt upp mellan Västerås och Eskilstuna.
Skoltiden har jag varit en Eskilstunabo, men jag gillar inte staden.
Staden som är hemma för mig, är just Västerås.
En trevlig stad på många sätt och vis!
Eskilstuna tycker jag... Ehhh.. Inte så mkt om, inte alls faktiskt..
Men visst, har ju många bra vänner där, det kan väga upp en del!

Hursomhelst ikväll bär det nog av till BMB, trots att jag hellre skulle gå till Pluto.
Vi får se..
Klackarna i golvet i a f. . . . .


Med mitt leverne kommer jag tydligen se ut såhär om 10 år enligt Kambiz..







Kommentarer
Postat av: Jenny

"Men egentligen tycker jag mest att idag är en jobbig dag att gå ut."

Ja du ser ju själv och förstår säkert vad jag menar utan att jag behöver förklara det för dig.... ;)

2009-12-25 @ 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0