Jag somnade..

Jag skulle ha skrivit mitt bästa blogginlägg ever, men jag somnade..
Jag skulle ha hunnit uppdatera min Facebookstatus sju gånger, men jag somnade..
Jag skulle ha gjort minst två sidor i barnboksprojektet, men jag somnade..
Jag skulle ha åkt och inhandlat väldigt goda saker att stoppa i munnen, men jag somnade..
Jag skulle ha sågat ner en gran, men jag somnade..
Jag skulle ha sett säsong ett av The Dudesons, men jag somnade..
Jag skulle ha visat mina medmänniskor kärlek, men jag somnade..
Jag skulle ha bakat blåbärspaj, men jag somnade..
Jag skulle ha kastat dvärgar i radhus, men jag somnade..
Jag skulle ha sträckläst alla bloggar jag följer, men jag somnade..
Jag skulle ha finslipat min ansökan om dagisöppnande, men jag somnade..
Jag skulle ha blivit skitstark på gymmet, men jag somnade..
Jag skulle ha mejlat Amandavardet ♥, men jag somnade..
Jag skulle ha skapat världsfred, men jag somnade..


Fan att vara bakberusad hindrar världen från den framgång den behöver få!
Den värld jag skapar, den bästaste bästaste bästaste !
Samtidigt har inte världen gått under, kan det bero på att jag somnade!?
Jag är värd en utsovning, det har varit en härlig helg mina vänner.. !



Jag skulle gjort en matinstallation med kebeb, MEN JAG SOMNADE..

FRED UT.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Matinstallation med KEBEB, verkligen? :P

2009-12-06 @ 21:34:23
Postat av: Emil

Det kan nog bli ett riktigt mästervärk :)

2009-12-06 @ 21:51:41
URL: http://tamefan.blogg.se/
Postat av: Kakan

Haha, ja det vill man verkligen se, lova att det kommer!

2009-12-06 @ 22:14:31
Postat av: Lala

Är du säker på att du just somnade ifrån pajbakningen? ^^

2009-12-06 @ 22:18:59
Postat av: Emil

Kajsa, vi ska se vad vi kan göra.. :)

Lala, nej kanske inte, var upptagen med någonting trevligare! ;)

2009-12-07 @ 01:16:35
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0