Gymvett, skaffa körkort!

Gymvett gott folk..

Allvarligt, hälften av invånarna på gymmet skulle behöva körkort.
Ett körkort för att ens få vista sig inne bland maskiner och andra vikter.
Varför då då?

Jo, det ska jag tala om för er!

Man ska absolut inte blockera flera maskiner samtidigt, som man inte ens uttnyttjar.
Håll er till maskinen/bänken som ni använder.
Är det mycket folk, erbjud då den stirrande hulken "köra emellan" när du vilar..
Ta ALLTID bort vikterna från skivstängerna när ni är färdiga med övningen.
Även fast nån idiot lämnat dom kvar innan dig!
Ställ även tillbaks hantlar, lämna dom inte på golvet!
Ett gym är inte en fritidsgård, ska ni leka och prata skit, gör det hemma!
Är det svettfläckar på bänk eller andra dynor, TORKA BORT!
Jag vill inte ligga och gno mig i nån 150 kilo kossas svett..!
Inte ens världens vackraste lilla söta aerobicsflickas svett..
NEJ TORKA AV! Det finns sprayflaskor och pappershandukar, använd det!
Kasta/slå aldrig ihop vikterna för att ge mig tinnitus..
Ni blir varken starkare eller snyggare!
Lär er träna rätt, alla är amatörer från början.
Va inte rädda att fråga er fram på gymmet, folk uppskattar ofta att kunna hjälpa till när dom kan..
Eller få en genomgång med en personlig tränare eller en gyminstruktör.. (sånt kan ofta vara kostnadsfritt när man börjar på ett gym)
Och med detta vill jag säga, inför gymkörkort NU..
Fy fan efter nyår annars, alla "nyårslöften"..
JAG ORKAR INTE..



Kort och gott, samspela på gymmet!!

Kommentarer
Postat av: Helene

Men Emil då.. Ni kan ju inte vara särskilt starka om det krävs tre pojkar/killar/män (vad ni nu vill kalla er) att lyfta den där snubben? Åtminstone ser han inte så himla stor ut, jag skulle typ kunna bära honom med min vänstra arm. Så det kanske är dags för dig att faktiskt börja använda maskinerna på gymmet också istället för att bara stirra dig blind på alla andra som gör fel? ;)

2009-12-01 @ 23:41:46
URL: http://bepositive.blogg.se/
Postat av: Emil

Nu är det så att han väger ca 360 kilo! WORD!

2009-12-01 @ 23:42:47
URL: http://tamefan.blogg.se/
Postat av: Max

det är rätt haha!

2009-12-02 @ 23:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0