En nykter fredag?

Sitter allvarligt och funderar om en nykter kväll, en nykter fredag alltså.
Men jag tror högre makter spelar in.
Grannen har startat disco, vänner är ölsugna.
Jag borde vara hemma, eller åtminstående ta det lugnt ikväll.
För julen är ju rätt nära, och där vet vi att det inte blir lugna puckar.
Jag tror ändå den här kvällen kommer återkomma till orden MEN..

Skulle ju vara rätt skönt att ta det lugnt..... MEN..
Jag ska ju ut imorgon......... MEN...
Fredagar är ju inte så roliga i varje fall...... MEN...
Du sparar massa pengar....... MEN..
Du har inga vinterdäck på bilen, hur ska du ordna öl.... MEN...


Om alla jävlar ger blotta fan i att uppdatera sina Facebookstatusar med inslag av alkohol och utgång så blir det lättare!

Undrar om man skulle logga ut från Facebook, låsa dörren, sätta på mig hörselskydd och stänga av mobilen!?








                                      MEN..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0