Dom sju haven..

Idag tror jag inte på Jultomten.
Jag tror på någonting annat, jag tror på Astrid Lindgren.
Hellre att Astrid ramlar ner i skorsten än en tjock gubbe med skägg.
Pippi Långstrump på dom sju haven, går just nu på dumburken.
Det är ju helt underbart, dessvärre är jag lite ledsen för jag hinner aldrig se klart det.
För det är..... eehhhh... Jul.. :/
Det är fortfarande stress, jag har en julklapp, minst en.
Jag måste ju ut och hälsa på min underbara mormor.
Min mamma ringde precis och fråga om vi ska se Anna Ankas jul istället för Kalle iår.
Det lät bra, för ju mer traditioner vi tar bort, ju mer försvinner julen.
Men till alla er som fortfarande älskar julen,
GOD JUL PÅ ER! Till mig själv säger jag bara.... Jul..

Hej på ett tag..

Kommentarer
Postat av: ylva

även om jag inte heller gillar jul, så FAN HELLER ANNA ANKAS JUL :@ kalle ska det vara..

2009-12-24 @ 12:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0