Det blir aldrig som man tänkt sig..

Ikväll känner jag att det blev till det sämre.
Jag skulle "lördagshängt" med trevligt sällskap, men icke..
En nunna har kastat en förbannelse (förmodligen för mitt tidigare inlägg) och gjort personen i fråga magsjuk..
ORKA LIXOM!
Nu är jag tvungen och bli full, har egentligen ingen lust.
Min kropp har heller ingen lust.
Fuck it..
Är det Semil som matförgiftat, för han visste om planen för lördagen?



Jag tycker iaf synd om dig!
Och mig själv ska tillägas..

Kommentarer
Postat av: Cc

Lönt att bli magsjuk, liksom.. Det var ju direkt skitonödigt! Så, på med partybyxorna nu och ta med dig cwazy Semil till dansgolvet. Denna kärring är svårt bakberusad och således en fara för allämnheten så jag intar bobsleighposition på soffan. "Att bobba". Tjo!

2009-12-12 @ 22:23:53
URL: http://mywaycc79.blogspot.com
Postat av: Emil

Akta lårbenshalsen! Semil gjorde mig magsjuk nu idag istället. Jobbigt värre, kan dock bero på bakberusningen.. :S

2009-12-13 @ 14:04:12
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0