Söndagsnatt. Bra kväll.

Har precis kommit hem från bion.
Gick och såg INGLOURIOUS BASTERDS. En otroligt bra film av Quentin Tarantino.
Lätt  halkar den in på min topp 10 lista!


Tidare under dagen blev det besök hos vänner och familj.
Var först ut och kika på Mats och Annas ny köpte hus i Tillberga.
Riktigt fint.
Efter det vart det en sväng till mor och far i Kvicksund.
Lasagne m.m
Sitter nu och avnjuter en kantarell smörgås jag fick med mig hem!

Efter middagen vidare till Fredrik och Elena, pratade om allt mellan himmel o jord.
Trevligt..

Sen bion.

Summering av söndagen, BRA SKIT.

En minnesbild från igår, jag och Martin, kusin!


Imorgon väntar en kort arbetsdag.


Sov snyggt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0