Semester alkoholism..

Tror jag är ett rätt fenomen vanligt bland oss svennebanan svenskar.
Jag själv är nog ett prakt exemplar på detta.

Så fort man är ledig passar man på att ge sin lever en omgång.
Semester lika med fylla, i varje fall för oss individer som saknar partner under sommarens varma dagar.
Så fort solen visar sig en ynka micro sekund bland dom där stora hemska molnen så anses det fullt normalt att öppna en öl, ge sig in i dimman.

Idag sitter jag lite halvt seg och väntar på att solen ska kika fram.
Lördag, nu är det ju faktiskt helt legalt att ha den tanken, för lördagar är ju trots allt den dag på veckan man ska vara kliva dimman.

Blev förövrigt varmt välkommen hem igår när jag anlände till Tabazco, mitt vardagsrum.
Bara en lite tankeställare.
I höst kommer det lugna ner sig, tro det eller ej.
Snart är det dax att bege sig ner mot gymmet för att satsa på beach 2010.

Solen, visa dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0