Pluto tar livet av mig..

Gårdagen spenderades som den har gjort senaste veckorna.
Vänner, alkohol, kvinnor, dans och glädje.
Riktigt grym kväll.

Men idag, jag mår inte som jag vill, det vill säga bra.
Jag är bakberusad, trött, ont i halsen och helt slutkörd.
Idag blir en nykter dag, jag behöver vila upp mig.
20 dagar i ett sträck, det tär på kroppen.
Men vilka underbara dagar det varit, ångrar inte en sekund av dom.
Nyktert som berusad.

Imorrn blir det ett tidigt gym pass, jag har ångest över det. Har iof lyckats träna ett pass sista veckorna.
Det gjordes i Visby, hyffsat pretto!!

Nu ska jag vila lite, sen får vi se hur denna kväll ska spenderas.

Tack o bock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0