Man är inte äldre än vad man gör sig..

Nu är det ca 1 timme kvar tills den dagen jag anlände till denna värld.
Det jag i så fall vill fira är att jag lever, mår bra och har fina vänner och familj.
Att jag blir äldre är något man inte behöver lägga så stor energi över.
För äldre är något jag just nu inte vill bli, uppfinn en tidsmaskin eller något.
Man kanske vill bli äldre med åldern och erfarenheten.
Jag vet inte.
Hoppas, ja det kan man väl alltid.

Hur som helst har nog inte åldern någon betydelse, man är inte äldre än vad man gör sig.
Jag kan göra mig själv från spädbarn till pensionär, beror helt på sammanhang och syssla.
Just nu känner jag mig ungefär i rätt ålder, dvs snart 26 år.
Tidigare idag var jag runt 40, jag städade och pysslade lite här hemma.
Senare inatt blir jag nog runt 10, med tanke på att jag inte har någon lust alls att gå och lägga mig.
Trots att jag ska upp tidigt imorgon och vara vuxen och arbeta.
Imorgon kommer nog min ålder skifta mellan 12 och 47 år.


Grattis till mig själv! Hurra Hurra Hurra Hurra!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis grattis!

2009-08-11 @ 17:13:09
URL: http://www.metrobloggen.se/hannalindqvist
Postat av: Emil

Tack ska du ha!! :)

2009-08-11 @ 20:12:32
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0