Lyckliga människor..

Lyckliga människor smittar av sig, om så är okända människor på stan, på film eller vänner och familj.
Idag har jag umgåtts med lyckliga människor.
Detta betyder alltså att dagen har varit en lycklig dag.
Har precis kommit hem från bio och käk på stan, trevligt var det.
Filmen, Baksmällan var riktigt roande bra.

Om ca 1 dygn från nu är jag ett år äldre.
Detta hade gjort mig vansinnigt deprimerad för ca 4 månader sedan.
Då var jag inne i en sådan ålderskris så det knappt fanns.
Jag trodde jag ville ha barn, villa, Volvo. Ja hela Svensson grejen.
Nu såhär i efterhand tror jag bara att det var en inbillning i samband med svåra tider.
Jag känner inte alls den känslan längre, blir nästan lite rädd av tanken.

Min bästa vän (m.m) ska bli pappa i december/januari.
Detta var inte helt planerat, en sak som hände bara.

Nu har han förändrats som människa, till en lite lugnare variant.

Vilket jag tror är bra. Han kommer bli en underbar pappa, det vet jag och alla andra människor i hans omgivning.

I början var det en svår tid, men han gick "all in" och började gilla läget. Nu vet jag att detta kommer sluta lyckligt!
Du är grym!

Nu till varför jag tar upp detta.
Jag tror samma sak kan ge en positiv effekt.
Nu säger jag inte att jag vill att samma sak ska hända mig, pang bom.
Stora förändringar i livet, har man rätt inställning kan man nog vända det mesta till det positiva med tiden.
Nu är jag varken psykolog eller riktigt bra på känslor. 
Detta är bara en känsla jag fått, hoppas jag har rätt!

Ny vecka, nya utmaningar. 



Seize the day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0