Idag har varit en mycket konstig dag..

Men den har gjort mig lycklig.
Och tankspridd på ett härligt sätt.
Såna dagar gillas starkt!

Trots att min fot ännu inte har vaknat, men det gör inget.
Kanske att den har gått in i koma.
Om nu en fot kan göra det.
Den kanske vaknar om 4 år och går på någonting som är helt nytt.
Istället för asfalt har dom uppfunnit skumgummi vägar.
Foten kommer inte förstå någonting och börja strejka.
Han kommer vilja gå åt fel håll, vilket kommer sluta med att jag kommer bli hjulbent.
Jobbig tanke. Inatt kopplar jag in den på en respirator, vore skitjobbigt om han dog när jag ligger och sover.
Just nu matar jag den med lite folköl 3,5.
Den verkade ju gilla alkohol i lördags innan den la sig och sov.
Kanske att den vaknar om den får sig ett litet smakprov.

Imorrn ska arbetas, får se hur den tar hand om det.
Han kanske bara är i vägen, då får jag hota med sågen!
Vi får se imorrn om jag byggt mitt eget träben, eller gått ner till Kusin en trappa ner och stulit hans prydnadsträben.

Sov snyggt gott folk, så hörs vi imorrn!
Med eller utan ben.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0