En produktiv dag.

Igår var en vanlig dag i mitt ovanliga liv.
Sol, bad, hus kikning, x-box, öl, vänner och utgång.
Rätt vanligt för mig på senare tid.
Idag har jag fått höra båda positiva och negativa nyheter.
Börjar med dom sämre, en god vän har precis blivit "dumpad av sin flickvän.
Visst, det var rätt färskt. Men återigen, det är aldrig roligt..
Men ladda bössan, ut och jaga efter någon ny oskyldig flickstackare!

Vi prata om det där igår, vilken ålderskategori ska man försöka hålla sig till när det gäller flickväns material.
Där finns det 2 kategorier.

25 minus.
Fördelar - Tjejen har förmodligen inget tungt förflutet. Rätt ny och oformad. Förmodligen ung vacker och öppen för det mesta.

Nackdelar - Vet oftast inte vad hon vill göra med sitt liv, kanske inte riktigt är på samma våglängd gällande det mesta.
Bryter sig loss när hon närmar sig 25 årsåldern för att hon inte har hunnit med allt som alla hennes vänner gör.

25 plus.
Fördelar - Vet oftast vad hon vill, börjar bli färdig pluggad, vill stadga sig på en fast ort. Förmodligen lättare och ha att göra med. (med vissa undantag)

Nackdelar - Har förmodligen en massa ex som ligger och gnager i huvudet, märkt för livet med något.
Redan formad till den hon är.

Men för mig, då hör förflutet till just det förflutna...

Åter till min produktiva dag, har städat, diskat, tvättat. Nu ser lägenheten fräsch ut igen.
Var ett tag sen, tyvärr..

Nu ska jag ner och vika tvätt.. Hurra!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Du med dina ålderskategorier. Tycker du att teorin håller där? :) haha. Tokgubbe.

2009-08-15 @ 09:09:27
Postat av: Emil

Hahaha. Nu är det inte bara jag som har denna tro. Och ja den verkar hålla! :)

2009-08-15 @ 11:38:57
URL: http://tamefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0