Varför kan jag inte låta bli.

Varför kan jag inte låta bli att höra av mig till mitt ex för.
Jag vet att varje gång jag gör det blir jag besviken.
Slår aldrig fel.

Vad är det man hoppas på egentligen?
Att allt ska bli som förut för man skickar nåt dumt sms!?
Att hon ska glömma bort mig helt om jag inte skickar nåt dumt sms!?
Att hon ska tro att jag har glömt bort henne om jag inte skickar nåt dumt sms!?
Att hon ska förstå hur bra jag egentligen är och ångra sig!?

Nej, jag vet tamefan inte!
Jag orkar inte med det längre.
Varför kan jag inte bara ge upp!

Ja och det här med Facebook,  det ska vi inte ens tala om!
Där kan jag spela såna jävla hjärnspel så man kan inte förstå.
Jag kan nog fan vrida och vända på allting till min nackdel. Vad är det med mina tankar!

Jag kan flyga, jag är inte rädd! Jag kan flyga jag är inte rädd!!!!!!!!

Eller

Jag kan leva singel, jag är inte rädd! Jag kan leva singel, jag är inte rädd!!!!!


X O X O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0