Sommar...

Fy fan vilket väder, man mår ju som en prins av det här solskenet!¨
Skönt som satan.

Igår var jag och spela basket med 2 vänner efter jobbet, kul som glass!
Vi "farbröder" blev utmanade av ungdomar i 15års åldern, ändå lyckades vi med nöd och näppe besegra dom i en hård kamp av streetbasket! Men man börjar bli gammal, har satans träningsvärk idag :)

Basketen avslutades med härliga öl på min lounge balkong, prämiär för året.
Riktigt soft!
Sen landade man som vanligt på "månen" Var skoj igår!!!

Idag har jag varit ute och gått, hamnade nere vid Lillåudden, la mig på en bänk vid vattnet.
Somnade till, men vaknade av att 2 tjejer står och fotograferar mig i mitt sovande tillstånd.
Blev lite pinsam stämning, haha! :)

Snart ska man väl ner på stan att testa uteserveringar, blir nog pluto inatt :)


Jag lever, jag börjar må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0