Kryssnings bakis..

Jaha, då har man landat hemma efter en stund på Ålands vatten med arbetskollegor och dylikt.
Jag mår inte så bra, sitter och funderar om jag är full eller just bara har blivit bakis.
Hur som helst har det varit jävligt trevligt och givande, dom här resorna brukar vara det, fast man inte riktigt kan tro det..
Startade i Västerås med konferans och lunch på Stadshotellet.
Sen efter lunchen skulle jag springa en snabbis till bolaget för att införskaffa lite bussförnödenheter (?)
Bara det kändes konstigt, att kliva in på bolaget en måndagslunch.
Inte nog med det, jag möter en bekant som jag träffat på div. konstiga ställen tidigare.
Skön kommentar hon kläcker ur sig när hon ser mig komma gående med en kassa med öl.
"Jasså är det så trevligt att vara arbetslös!
Hahaha, jag höll på att avlida av skratt..
Nu är jag ju inte arbetslös, nu hade jag betalt för att dricka öl och "networka" som det så fint kallas!
Lite komiskt faktiskt..

Hur som helst, bussen rullade från Västerås.
Landa i Stockholm runt 17, hade kortare möte, sen vart det massage och bubbelbad i 2 tim, jävla skönt..
Skulle behöva det nu känner jag.
Sen var det som väntat PRO kryssning, men det var hur som helst kul som fan.
Vi gjorde det roligt!
Idag botade jag bakfyllan imorse med mera bubbel och öl, börjar ångra mig nu.
Sviterna har ju skjutits fram till nu, jag börjar bli bakis.
Och imorgon ska jag jobba, ORKA!


Måste vila lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0