En ny dag.

Har landat hemma nu.

Har haft en helt klockren weekend i Vemdalen med undantag för jobbig förkylning och feber.
Det gick dock att bota med X antal ipren och diverse alkoholhaltiga drycker. :)
Vädrets makter var rätt gynnsamma för en annan oxå, lördagen var det inte ett moln på himlen, har därför skaffat mig en mindre solbränna :)

Men nu är man hemma igen, jag mår inte bra av att vara här märker jag..
Svårt att sova hemma utan den man älskar.
Jag känner mig så otroligt liten och ensam.
Det är konstigt med tanke på innan jag träffa henne var mitt liv som singel enkelt och underbart oxå.
Kan jag inte bara hitta tillbaks till där det har varit enkelt och underbart.
Antingen som singel eller att tjejen i mitt liv tar mig tillbaka.
Jag är en ny människa!!!
VIsa mig vägen någon!


Nu måste jag hur som helst stå ut 3 dagar till, sen blir det nya fjälläventyr.

Åker till Branäs om 3 dagar.
Blir borta 5 dagar, känns skönt att man har något närma att se framemot.

Men vad händer efter den resan, jag vet inte.
Börjar kolla upp säsongsavslutning i Sälen, problemet där är nog bara att försöka få med sig någon.

Vad ska det bli med mitt liv?


                       Just idag trivs jag inte alls.


X O X O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0