En helvetes dag..

Idag har varit en sån där dag man bara vill sova/kröka sig igenom.
Bara dricka så mycket alkohol att man inte kan göra något annat än och sova!

Fick ett rätt bra sms av en kompis imorse, som summerar dagen rätt bra.

"Fy fan: A som i Arboga, S som i Strängnäs och B som i bakfylla, alla lider vi av något!"

Där vill jag bara tilläga -O som i olycklig kärlek, S som i saknad och Å som i ångest!
Just idag vill man bara skära sig på div. kroppsdelar.

Var tillbaks på jobbet efter 3 veckors arbetslöshet, trodde det skulle vara rätt skönt.
Men fy fan vad jag misstog mig, kunde inte sova igår, hade sådan sjuk ångest.
Vet inte vad den berodde på förräns jag satt i bilen på väg till Strängnäs
 Då kom den klyschan - "här kommer alla känslorna på en och samma gång"

Det brast totalt, allt som hänt senaste månaderna kom tillbaka som en käftsmäll.
Jag har suttit och åkt den där jävla skitvägen sen hon gjorde slut, veckan det hände var första dagen på bygget i strängnäs.
Sen att just det bygget inte är det bästa man varit på, gör ju defintivt inte saken bättre!
Ångesten sitter i väggarna där, jag har i princip gått och gömt mig dag efter dag för att lätta på mina tårfyllda ögon.
Det värsta är att det ända som har hjälpt mig någorlunda senaste tiden har varit alla resor, att komma bort hemifrån för ett par dagar.
Nu kan jag inte det längre, nu har jag ju fan ett jobb att sköta igen...
ORKA

Jag har fått en kris, tror det handlar om 30års kris, trots att jag bara är 25 ynka år...







X o X o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0