Back to basics.

Har precis landat hemma i soffan nu, helt färdig efter en underbar helg i Branäs.
Visst brädåkningen var väl inte så mycket att hänga i julgran.
Men vädret, umgänget, stämningen, afterskin, var top notch iaf :)

Ingenting går upp emot en bra afterski, lagom brunbränd efter dagens åkning, gummi ben som hoppar i takt till musiken med en iskall öl i hand!
NJUTNING!

Tack ni som gjorde min helg!

Den som inte gjorde min helg var att min gamla personalchef ringde i torsdags.
Jovisst man är tydligen helt oumbärlig, nu ska jag jobba imorgon helt plötsligt!
Känns inte direkt tusen hundra just nu, skulle behöva vila upp mig en vecka eller två :)
Har ju haft 3 veckors "semester" och ställt in mig på fler!
Långtidsarbetslös trodde jag min melodi var! Haha, icke!
Får se nu bara hur länge man blir kvar den här gången, har faktiskt ingen lust med något längre.
Jag har ju precis börjat styra upp mitt liv på andra sidan. Min sommar ska inte bli något jävla slaveri, nu har man ju ingen semester kvar att ta ut. Nej, jag kan bara jobba fram till maj, PUNKT SLUT! :)

Det positiva med det är iof att jag slipper sitta i den här ångestfyllda lyan. Fan vad dåligt man kan må av att bara komma hem! Känns skit, rent ut sagt.
Måste förändra någonting, vet bara inte vad...

Nej nu ska jag ta och vila ett par timmar!

X O X O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0