Politisk inkorrekt humor..!

En arbetskamrat berättade en liten berättelse han fick nyss om, det har förövrigt hänt rätt nyligen här i Västerås om jag inte missförstod det.

En familj som driver något form av familjeföretag inom jag vet inte vad.. Har inte så mkt relevans.

Men hur som helst, mamman och pappan driver företaget, har även sin lite förståndshandikappade son anställd, eller ja, åtminstående extrajobbar.

Sonen som är väldigt duktig på rutiner, följer raster och allt enligt planen.

Men en dag är han lite sen tillbaka till jobbet efter att ha haft lunchrast.

Varpå mamman och pappan frågar

-Jasså, varför kommer du så sent för ?

Sonen

-Nej jag har hittat ett troll som jag behövde mata!

Mamman och pappan tänker inte så mkt mer på det, sonen brukar ju ha vilda fantasier.

Nästa dag upprepar sig precis samma sak, samma frågor utmynnar i samma svar.

Ytterliggare en dag går, med samma händelse.

Då börjar föräldrarna bli väldigt misstänksamma, sonen har ju aldrig gjort något annorlunda tidigare.

Så dom börjar fråga ut sin son lite mera.

Jaha, var har du trollet då?

Sonen

- Hemma, jag har bundit fast honom, han är rätt arg och vill inte stanna.

Mamma pappa

-Jaha, men vart hitta du trollet då?!

sonen

-Jag hitta honom på stan när jag var på väg hem från jobbet för ett par dagar sen.

Mamma pappa

- Jaha?

-Kan inte vi få se på trollet?

Sonen

-Jo, följ med hem då..

Sagt och gjort, föräldrarna följer med sonen hem, så vad hittar dom...!?

Jo, en livs levande VANSINNING dvärg!!!!

En minst sagt humoristisk kidnappning!!

Historian är kanske inte ens rolig i text, men jag vek mig iaf dubbelt av garv, för den är 100% sann!

Ska tilläggas att dvärgen fick ekonomisk kompensation för sin tid bakom låsta dörrar och för att slippa blanda in polisen!!!

Saker är inte alltid vad man tror!

HAHAHAHAHA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0